Etenbloggers

EtenBloggers

donderdag 2 februari 2012

Rauwe cacao-banaan-shake

Ik ben me aan het verdiepen in gezonde voeding zonder suiker, en lekkere dingen (écht lekker!) die ook verantwoord zijn. Zo las ik over rauwe cacao die erg gezond is. Ik wist niet eens dat er rauwe en gebrande cacao was en dat er zo'n verschil tussen is. Ik kocht een pot (12.50 euro, maar dan heb je ook wat) en ging aan het experimenteren. De mislukte zaken zal ik jullie besparen ;-) maar dit was erg lekker!




Rauwe cacao-bananenshake

- 200 ml ongezoete sojamelk (rijsmelk/havermelk/amandelmelk)
- 1 volle th. rauw cacaopoeder
- 1 th ahornsiroop
- 1 el gemengde zatenmix/omegamix
- 1 th pindakaas/notenpasta
- 1 banaan

Stop alles in je blender en laat zo lang blenderen tot je een dik vloeibare, romige, heerlijke én gezond chocoladeshake hebt!

PS bovenstaand recept is gebaseerd op een recept die ik last bij VEGADUTCHIE een mooie site met prachtige foto's met heerijke recepten er op!

1 opmerking: